mandag 27. juli 2009

Besøk. :)

Har fått familie og vennepåfyll om dagen, og det er så koselig. Først var jentene her, så kom far, Eva og ungene, idag var Solvår her og imorgen kommer Siw og Arne. Kjempekos at de tar seg tid til en fjelltur. Vi har hatt mange gjester på hotellet også, så det har vært mer enn nok å gjøre. Igår var jeg med i Aquevittfjøset, og jammen er det mye vi ikke vet om aquevitt - eller altså, jeg visste ingenting egentlig. *fnis* Tror jeg skal overgå både far og onkel nå, gleder meg. Hehe.

Fikk tid til en liten handletur igår, gledet meg veldig til å sjekke ut Ringebu-sentrum, men herreminhatt noe så tragisk! Selve gågaten var sjarmerende, men butikkene var jo helt tapt bak en stol (unnskyld hvis noen føler seg støtt, men det er helt sant. ;) )

Har fått gaver også jeg. *Stoltere enn Ringebutoget*
Jentene hadde med blomster og duftlys.
Søster hadde meg seg vin, tøffeste Alex Rosén vinen, tror ikke jeg har råd til å åpne den.
Solvår hadde med fineste dukene og duftlys. *Glad*

Nå venter jeg på litt varme, det MÅ bare bli littebitt mer sommer, før høsten kommer.
VÆR SÅ SNILL a!! *BerPåMineKnær*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar