tirsdag 7. juli 2009

Jaha?

Er sommeren over nå tro...?
Egentlig skulle det ikke forbause meg, men jeg har slettes ikke lyst til å forbauses så tidlig.
Hvis jeg ikke hadde visst bedre, så hadde det været vi har utenfor døren her nå, blitt betegnet som høst.
Fortsetter det, så må jeg faktisk få sendt opp vinterjakkene mine. Grrrr...
Jaja, nok om (dritt)været, og over til siste nytt. ;)

Jeg har jobbet 9 dager i strekk nå, imorgen går jeg på den 10. Det er heeeelt ok, men beina er ikke enig. Hva Oscar syns om det, aner jeg ikke, han sier så lite. :D Tror egentlig det går fint med han, han får gode turer hver dag og sover når jeg er borte (trur eg). Kommer mer og mer inn i rutinene her, og trives veldig godt i jobben. Idag har jeg funnet bursdagsgave til søster i butikken vår, ikke lett, for det er så mye fint der. Vi skal bare kjøpe for 100 kr til hverandre, men det ble litt dyrere. Fant to søte hjerte-telysestaker og krydder på bokser.

Her er bilde av dem:


Ellers så savner jeg jentene mine, leiligheten og tingene mine, det er vanskelig å få den samme atmosfæren her, men det er greit nok. Hotellet har jo atmosfæren, så jeg prøver å ta den med meg hit. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar