søndag 12. juli 2009

Hemmat en tur...

Jepp, så ble det endelig et par dager fri og en tur hjem. :)
Selv om jeg bare har vært borte i 2 uker, så var det allikevel rart å komme hjem.
Borte bra, men hjemme best, er det jo noe som heter... nå har jeg jo to hjem, så da blir det hjemme bra, men hjemme best... øhhhh.
Helgen går utrolig fort, så snart går veien opp til fjellet igjen.
Jeg gruer meg litt fordi det er mye kaldere der oppe enn her,
jeg fikk nesten sjokk når jeg oppdaget hvor varmt det var her, selv om det egentlig er kaldt. Hehhhh.
Har pakket ned flere personlige ting og har planer om å gjøre det litt mer hjemmekoselig der oppe,
det er viktig å ha en base hvor jeg trives og kan slappe av.
Nå er det litt upersonlig, så det blir bare en plass jeg spiser og sover liksom,
men det skal endres på.
Imorgen går turen til Plantasjen for å kjøpe litt blomster og dill, så blir det nok så bra så.

Det blir nok en travel tid fremover, og da er det enda viktigere å føle seg hjemme en plass. :)

Jeg satser nok på Ficus microcarpa og Microsorum scolopendrium.
Håper de er såpass hardføre at de tåler klimaet inne hos meg. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar