torsdag 9. juli 2009

Gakk gakk

Igår var det store samtaleemnet "gakk gakkene" her, vi har tre stk, men vi så bare to. Gartneren tok med seg brødmat og gikk ned, kanskje den tredje dukket opp da? De to som var igjen dukket iallefall bra, på fart etter han, maaaaat maaaaaaaat! Med hodet nesten mellom bena(? svømmeføttene ;)) og vaggende gange, så det hysterisk morsomt ut. :D Ikke morsomt når "Rondanemannen" snakket på at han gledet seg til å slakte dem til høsten, dumme dumme mann! :( Uansett; den tredje var og ble borte, litt ekkelt siden jeg så reven surre rundt der på natten. Meeeen, sånn etter middag en gang, da var den jammen på plass. Og alle hjerter gledet seg.Oscar og jeg har vært på fjelltur idag, og fyttikatta som det blåste på toppen. Nesten så jeg håpet at jeg skulle blåse ned igjen, men tyngdekraften seiret. Tok sjansen på å la Oscar gå løs en stund, men da antok han at alt med vinger var fritt vilt og spratt som en kanin bortover lynget. Lystret heldigvis når jeg ropte på han, så da ble det bånd og ingen frihet på han. Ikke videre intelligent. ;)

Trives veldig godt i jobben, det er dette jeg vil drive med, det er "meg" føler jeg. Spesielt hyggelig er det med så mange gode tilbakemeldinger fra gjestene. Det er verdt å streve litt da, når godord blir betalingen. :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar