lørdag 1. august 2009

Fjols til fjells

Mulig vi kunne blitt betegnet som "fjols til fjells" innimellom, men det bryr vi oss svært lite om. :p Trives veldig godt med naturen her oppe, og finner stadig nye fine turer å gå. Snubler litt i alle steinene, tråkker over og er ikke helt fjellvant enda, men det kommer seg. Det jeg har funnet ut er at jeg må skaffe meg bedre sko og klær, det er vått etter alt regnet og joggeskoene jeg har er slettes ikke vanntette. Har laget meg en liste hos Stormberg over ting og tang jeg skal kjøpe når lønna kommer inn, og gleder meg til å få pakken på døren. Her er det jeg vil ha:


Tyin fjellbukse


Gvarv fjellsko




Istind undertøyssett,..................................... Frost lue




Regner med det blir mye mer behagelig å gå på tur med ordentlig utstyr. :)

Her er bilde av gutten min på tur idag, søteste. <3

2 kommentarer: