søndag 12. juli 2009

Moment, minner, der og da.

En sommerdag, latter, smil, glimt i øyet.

Det var da, ikke nå. Men minnene lever, det er bare å fiske de frem å skape et nå.
Kanskje, og ganske sikkert, har jeg forstått at det er her og fremover det handler om.

Å dvele ved gammelt grums skaper verken lykke eller en vei videre,
det gjør derimot det å identifisere meg med det som har vært
og la gå med alt som ikke lenger tjener meg, eller gjør meg godt.
Stjernetegnet sa det så fint idag; Se fremover med mot istedet for tvil og nag.
I guess I will do that.

Endringene er her, og denne gangen til det bedre.

Dette er min vei, og alle skiltene langs veien fører meg frem til målet.




Døren bak meg er lukket, et nytt vindu står åpent for det som måtte komme.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar