fredag 5. juni 2009

Det du ikke vet, har du ikke vondt av...

Eh, er det egentlig så sant?
Jeg har vondt av mange ting jeg, bl.a. at jeg ikke vinner i lotto, at jeg ikke vet hvor sommerferien går, hvordan noen barn har det, hvordan været blir imorgen og mange andre ting. Det er relativt enkelt å si at det bare er å kutte ut de tankene man får vondt av, men det er ikke relativt enkelt å gjøre det.
Ingenting er enkelt, sånn er det bare!
Det blir vel litt det samme som at du får noe gratis, ingenting er gratis, absoluuuuuutt ingenverdensting.
Må jo si at jeg ble en smule nysgjerrig på konvolutten som datt ned i postkassen her for to dager siden, der sto det at jeg hadde vunnet en av tre premier.
1. premie: Tur til Tyrkia,
2.premie: Speilreflekskamera,
3.premie: 50 flakslodd.
Nysgjerrigheten tok overhånd (jeg glemte i lykkesrusen at sånt no' er bare tull) jeg sendte i vei koden jeg skulle sende og skulle vente 1 time på svar. Etter nøyaktig en time kom svaret, jeg hadde vunnet tur til Tyrkia!! Halleluja og jubajuba! :) :) Men altså; jeg hadde ikke lest hvor lenge det var og sånn, så jeg fant igjen brevet og gjorde det, OG; hold deg fast... jeg hadde vunnet hele EN dag til Tyrkia! Det vil si at jeg så vidt rekker å komme meg av flyet, innstallere meg på hotellet, spise, drikke, se, for så og måtte pakke å gjøre klar for hjemreise. Sol kunne jeg nok bare ha glemt, ikke sto det noe om hvem som betalte for turen hjem heller, så den skulle jeg sikkert betale selv. Hva sier man? Ikke mye å si, bortsett fra at;
Hvis det er for godt til å være sant, ja, så er det nettopp det! :D

Rotet meg veldig bort her nå, skulle egentlig være litt dypere i natten, men dropper dyppet til en annen gang. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar