fredag 26. juni 2009

Første dag på fjellet

Ja, så var jeg i gang, har allerede gjort unna min første dag. Bena er hovne og vonde, det blir mye gåing og ståing, men det er helt greit. Fikk inn et busslast etter 1 times jobb idag, så det var ikke lange opplæringen jeg fikk før jeg måtte kaste meg ut i det. Det gikk greit, men litt stress med å finne frem på kassen. :D Godt folk er tålmodige og forstår at det tar lenger tid med en nybegynner. :)) Oscar trives godt her oppe, han har allerede funnet godstolen sin i leiligheten, der ligger han når mor (les: meg) er på jobb.

Her er noen bilder fra diverse:

Utsikten fra stuevinduet mitt, andedammen + litt av hotellet.






















Utemøbler ble ordnet til oss idag. :))























Et vann som ligger ca.30 min fra hotellet.























Oscar bader, drikker og koser seg.























Samme vannet, men høyere opp.























1 kommentar:

  1. Sukk..ser eventyrlig ut. Skjønner at her må man jo bare trives, blir skogsgrønn av misunnelse. :)

    SvarSlett