mandag 25. mai 2009

Grillfest og andre ulumskheter. ;)

Fredag ble vi bedt på grillfest på huset her, været var topp og vi kosa oss masse. Utpå kvelden måtte jo regnet komme, men ingen krise, vi fant veien inn. Det ble videre fest hos huseier, og vi ble en smule skjenket kan man si. :D For første gang i mitt liv fikk jeg prøve vannpipe, jeg var sikker på at det var noe skumle greier, men det var det overhodet ikke. Hehe. Det ble fylt på tobakk med kirsebærsmak, og ved hjelp av et langt munnstykke skulle man dra inn til det boblet i vannet. Slik ser pipen ut:































Funket så fint så, bortsett fra sånn midt på natten en gang, når kvalmen meldte seg. Ikke videre kult med kirsebærlukt over alt da, ble bare enda kvalmere. ;)

Lørdagen våknet jeg til dobbelt størrelse på drøvelen, jeg var sikker på at det hadde med nattens aktiviteter å gjøre. Tok to Ibux og la meg til å sove igjen. Det ble bare verre og verre, og etterhvert poppet det opp to store kuler på hver side av haken, rene plommene. Det ble tur på legevakten, konstatert streptokokk-betennelse og penicilin til hjelp. Idag går det heldigvis bedre, godt at noen har funnet opp medisiner som hjelper. :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar