søndag 28. juni 2009

Andre dag på jobb + DÅM

Min andre arbeidsdag gikk veldig bra, litt kaotisk når vi fikk 2 busslaster inn med 30 min mellomrom, men vi sto han av. :D
Ble bedt med sjefene på DÅM, en veldig spesiell utekonsert i Ringebu. Jeg har aldri opplevd maken til scenesetting og lyssetting, og håper jeg får med meg dette neste år også, helt rått!
Vi tok bussen sammen med musikerne ned, så bar det rett på vors i det fri.

Etter vorsingen var det på tide å ta plass nede i "berget".

Det ble helt spesiell steming når skumringen kom.


Anbefales! :)

Jeg har hatt fri idag, har bare kosa meg med Oscar. Vi har vært ved vannet og sola oss, eller det vil si; jeg har sola meg og han har badet. ;)
Vannet, Oscar i lyngen + et stykk hovent ben med sommerfugl på. Hehe

1 kommentar:

  1. Herreguuud så søt han eer=) Bader han altså? Så stilig ut den konserten! Au au det beinet så ikke godt ut:( Klem fra Gro=)

    SvarSlett