torsdag 31. desember 2009

Med blanke ark og farjestifter tel...

..for da kæin du rette oppatt æille feil i frå i går (eller fra i år kanskje... :) ).

Det nye året skal jobbes inn her, og akkurat nå føles det helt greit.
Vet at det vil skje mye bra i 2010, for det bestemmer jeg nemlig selv! ;)
Før den tid skal jeg prøve og få på meg ski på beina, for de manglet fullstendig da jeg ble født.
Her er det stort sett bare skiløyper utenfor døra, så det blir rett og slett for dumt å ikke gå på ski.
Slalombakken skal jeg holde meg langt unna, jeg passer ikke i en skiheis, og bakken er litt for lang å gå opp i.
Sjefen brakk armen tvers av etter fall på snowbord for 2 dager siden, så det holder i massevis med en skadet.
Langrenn er tryggere, og passer nok bedre til de i min alder. :)


GODT NYTTÅR, måtte det bringe med seg bare latter og glede!


2 kommentarer:

  1. Godt nytt år!
    Og håper du får masse fine skiturer i fjellheimen.

    :)

    SvarSlett
  2. Ja, jeg har iallefall lagt bak meg EN skitur. Godt du ikke var der, du hadde ledd deg halvt ihjel. Hehe

    SvarSlett