onsdag 16. desember 2009

Finally; Juleferie! :)

Yes, så har juleferien endelig kommet, og jeg er så glad!
Helt topp å komme hjem, og godt å tenke på at det er mange dager til jeg skal tilbake...
Dagene skal nyyyytes, og benyttes på godjentene mine, venninner og familien.
Litt pynting har jeg rukket allerede, og kjøkkenet er så og si ferdig.

Gleder meg masse til jul nå, det trodde jeg ikke at jeg skulle gjøre for et par mnd siden,
men nå er det bare fryd og gammen. :)))

Har handlet en del julegaver og har bare en del igjen... jatta, slik er det hvert år.
Jeg kommer helt sikkert ikke til å bli ferdig før siste helgen, men det er bedre det, enn å ikke bli ferdig i det hele tatt. ;)

Apråpå ferdig, så har jeg vel følt meg veldig ferdig med julebord, julemat og julemennesker i det siste.


"Smil og vær glad for hver dag som går, så skal du se hvor mange venner du får..."


Akkurat dét har holdt hardt innimellom, men det har gått veldig bra, sånn egentlig. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar