lørdag 19. desember 2009

Everything will be okay in the end, if it's not okay, then it's not the end...



Det ordner seg alltid, merkelig nok...

Jeg har ikke merket mye til julestresset etter jeg kom hjem, men jeg har merket hvor sliten jeg er. Langt inni margen sitter det, og egentlig kunne jeg tenkt meg og ligget i senga noen dager. Vet at det ikke gjør det noe bedre, men jammen er det godt og varmt der. Iallefall når varmeteppet står på... :)

-20 er det ute nå, det er rett og slett ufyselig!
Imorgen skal jeg ned å ta sol, drømme meg bort litt, og samtidig få litt farge.
Den som hadde enveis-billett til varmere strøk nå du.
Satser på at enten Flax-kalenderen eller Lotto-rekka slår til imorgen, det ville jo vært typisk min flaks liksom... Ehehhhh


Jeg er et utprega sommermenneske, og jeg kan ikke fatte og begripe hva jeg gjør langt oppå fjellet!! Der har det vært vinter siden 29.september, HALLO! Man lærer visst stadig hva man IKKE skal gjøre, og den lista har blitt ganske så lang nå. Når været er fint, så skal jeg innrømme at det ER fint på fjellet også, men det er langt imellom de dagene, dessverre. Uansett er det greit å fange øyeblikkene, og ta de med seg videre...





2 kommentarer:

  1. Nå så jeg at det var her jeg kunne legge inn kommentar..er det mulig.. hehe
    Har sagt det før å sier det igjen..utrolig fine bilder. Det med månen er kjempefint! :)

    Og God Jul!!!

    SvarSlett
  2. Tusen takk! :) Ja, det kunne jeg tenkt meg og laget kort av, men tror kanskje det blir for dårlig til det.

    God jul til dere også! :)

    SvarSlett