søndag 8. mars 2009

Takknemlig

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Så var vi endelig kommet oss inn i ny leilighet, og blitt helt ferdig med gamlehuset.
Takket være gode venner, gikk det ganske så knirkefritt.
Har gått mer eller mindre i tåka denne perioden, og jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten den hjelpen.
Bæring av møbler og vasking av hus, krever sitt.
Jeg hadde aldri klart det alene!

Vi leide egentlig inn noen som skulle vaske huset,
orket ikke tanket på å gjøre det selv.
Så viser det seg at de ikke hadde vasket godt nok,
det vil si, flere rom var ikke vasket i det hele tatt.
Måtte bare kaste seg over det selv, og jeg sendte rundt tekstmld om at jeg trengte hjelp.
6 stk ble vi den dagen!! Det var bare så fantastisk bra, og det gikk som en lek å vaske!

Igår lagde jeg middag til de som hjalp til, vi ble 9 stk rundt bordet, veldig koselig.
Jeg er så takknemlig og glad for at det finnes slike mennesker jeg,
at de er i MITT liv, gjør at jeg er veldig heldig.
TAKK!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar