mandag 16. mars 2009

IKEA

-----
For ikke lenge siden var vi på IKEA en tur, masse dill og dall å få kjøpt der, så nå på onsdag skal jeg ta en ny tur. Mangler fortsatt litt småting til leiligheten, så denne gangen blir det kosetur sammen med venninne. Gleder meg. Her er noen bilder av det jeg har lyst på, så får vi se hva jeg ender opp med. :D

Vi trenger mere lys, og denne lampen passer fint inn, pris 59 kr (helt latterlig):
(Navnet på lampen er NOT, så kanskje det er en spøk? Hehe)



Så skal jeg ha et par slike lamper, dumt at foten ikke var svart, men pytt pytt:



Skal også se om jeg finnet et par bilder, ser ingen på nett som jeg liker,
men noe må det vel være tenker jeg.


En slik skal jeg ha med hjem, den får plass ved enden av sengen, og er fin til sengetepper, og andre tepper:




En stumtjener må man ha, kjekt når de ikke sier noe. ;)


Kjøpte dette skoskapet sist vi var der, og må ha et til:



Ellers så må det fylles opp igjen med telys, kubbelys og diverse.
Gleder meg til morsom shopping, faktisk den eneste jeg virkelig liker når det gjelder å shoppe
. :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar