lørdag 3. januar 2009

Nytt år

Så var man i gang med det nye året, alt skulle egentlig begynne på nytt nå, men det har det ikke gjort...
Julen er fortsatt i hus, hodet banker og klesvasken venter på meg i år også.
Nyttårsforsetter er egentlig veldig oppskrytt. Men ETT har jeg, og det er at jeg skal bli mye flinkere til å ta meg av de jeg har rundt meg. Også har jeg en liste over andre ting jeg skal bli flinkere til, den blir egentlig morsom å se på når neste nyttårsaften er over. ;) Her er listen jaffal.
Jeg skal bli flinkere til å:
  • ta vare på meg selv
  • ta vare på venner og familie
  • legge meg tidlig(ere)
  • gå lange turer
  • handle klær
  • ordne huset
  • oppleve
  • leve
  • ikke sitte ved pcn

Det er bare meg det står på, og jeg skal klare.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar