tirsdag 20. oktober 2009

Veien hjem...

Med et nødskrik kom jeg meg hjem fra fjellet, dog med hjertet i halsen, for bilen ville nesten ikke fremover. :( Den hadde ikke kondenssyken, så da må det være noe annet som har satt seg fast. Uansett er det godt å være hjemme, 11 hele dager FRI, herlig! Fikk hjemmelaget pizza av jentene da jeg kom, det var toppen det, spesielt med rødvin til. :)


Erfaringene jeg gjør meg underveis, er tunge, noen ville jeg gjerne vært foruten, men samtidig så vet jeg at de er veldig greie å ta med seg videre.
Det er vel ikke så mye mer å si enn:

.. "Home is where the heart is



Isen har lagt seg på vannet
vinteren har meldt sin ankomst
En fugl kom svevende og landet
Kom tilbake kjære blomst
lag en ny sommer i mitt hjerte
La sommerfuglene vise vei
vise at det tross alt var verdt det

da du kom tilbake til meg
@nnie


I am doing exactly what I need to be doing at this time...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar