tirsdag 13. oktober 2009

Quiet, oh so quiet...

Så har alle gjester dratt og vi er igjen helt alene på fjellet. Jeg kan ikke huske når jeg kjedet meg sist, men nå kan jeg vel trygt si at jeg gjør det. Hva skal man finne på liksom? Hotellet stenger tidlig, vi har ikke tilgang dit når dørene er låst, så da blir det å mure seg inne i leiligheten. Fire stk har dratt hjem på ferie, og vi er igjen en liten gjeng her som vasker og forbereder til stengning på søndag. 6 dager igjen å jobbe, så har jeg ferie! Herregud så godt det skal bli! Jeg har ikke hatt en helg fri på 3 1/2 mnd, så nå trenger jeg virkelig å slappe av noen dager.

Gleder meg til å være sammen med jentene, far og vennene mine en stund, som man savner det når man er i en boble på fjellet. Her blåser det i alle retninger nå, ufyselig utenfor vinduene og mørkt fra alle kanter. Hvem lurer der ute tro? Skikkelig lurt å tenke sånn, not! :) Går så bra så, det sa jeg til Oscar istad også. Hehe. Blir litt smårar av dette tror jeg, eller kanskje jeg blir rarere enn jeg var. ;)

2 kommentarer:

  1. Hyggelig å være igjen oppå der "alene" sikkert ja. Bra du snart skal hjem igjen:)

    SvarSlett
  2. Har heldigvis skjedd litt i helga nå, men fysj så guffent det var her uten folk. EN dag igjen, så kommer vi! *Hurra*

    SvarSlett