mandag 4. februar 2008

Krakk!

Nysgjerrigheten er stor i disse dager, kommer krakket, eller er vi på tur opp igjen?
Jeg jublet da renten ikke gikk opp denne gangen, og jeg humret litt over fallet på børsen. Men hva skjer? Det skjer lite, alt er som før og prisene stiger...
Boligmarkedet var egentlig det som var mest spennende, tenk om husprisene ville bevege seg nedover? Jihaa, det hadde vært så bra! Eller kanskje ikke? Vi skal jo selge hvis vi skal kjøpte nytt, og da vil det vel ikke være så mye å hente, eller?
Jeg tror egentlig at jeg forholder meg helt rolig til denne "krisen" jeg, for meg er alt som før, krise er det jo stadig, men ikke verre enn at man henter seg inn igjen. Lottokupongen leveres inn hver Lørdag, og selvom det er forholdsvis usannsynlig at man skulle ende opp som lottomillioær, er ikke litt spenning i hverdagen å forakte. Og skulle jeg vinne, så har du din fulle rett til å kalle meg en krakk! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar