lørdag 6. desember 2008

Singel

Så var man singel... igjen. Ikke sånn man tråkker på i oppkjørselen, selv om man kan føle det sånn. Men alene, uten kjæreste. Jeg har jobbet veldig med meg selv for å klare og akseptere, for å klare og se det positive i det som skjer. Det har ikke vært bare enkelt. Nå føler jeg at det går bedre, jeg er fri til å gjøre akkurat det jeg vil. Fri som fuglen!

Å få tiden for seg selv etter lange og tunge dager, er befriende i seg selv. Når du vet at den du elsker, har forlatt deg i tankene, selv om han er nær, er psykisk terror og slitsomt å kjenne på. Du kan ikke tvinge noen til å elske deg, du må slippe fri. Det er noe som heter: "slipp den du elsker fri, kommer han tilbake er han din". Nå er vi fri begge to, så får vi ta tiden til hjelp, å se hva som skjer. *Nikker*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar