fredag 31. oktober 2008

..man sitter fast.

Ja, det gjør man i min verden...

Det som sliter nå er huset, det er ikke bare bare å selge i disse dager. Vi har hatt en visning med kun én som kom å så, fikk høre at det var en nabo, så det var vel av ren nysgjerrighet vil jeg tro. Makan!
Idag hadde vi et par her som virket interessert, men aldri godt å vite før et event. bud kommer.
Krysser alt jeg har... har liksom ikke lyst til sitte fast så mye lenger.

Snøen kom igår, og siden jeg er en snøfaen, så bannet jeg høyt og tydlig. Snakket i tlf mens jeg så ut av vinduet, så den i andre enden fikk salvene mine. *ler* Jaja, man overlever vel vinteren denne gang også. Iallefall hvis broddene kommer på. Har overhodet ikke lyst til å møte isen med bakhodet i år, det er vondt det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar